Noklausoties šo lekciju

  • Sapratīsi, kāpēc ir būtiski definēt zīmola strateģiju un kā to izdarīt.

  • Spēsi uzrakstīt vērtības piedāvājumu un zīmola manifestu.

  • Sapratīsi, kā definēt mērķauditoriju un kā tavu produktu redz klients.

  • Sapratīsi, kā atrast zīmola vizuālo valodu, kas strādā tavā labā.

  • Pastāstīšu un parādīšu ar piemēriem, kā top satura stratēģija.

Vēlies radīt zīmolu, kas paliek atmiņā?

Ja domā par zīmola izveidi vai tā pilnveidošanu, tad šī lekcija ir domāta tev. Uzzini, kā veidot zīmola pamatus, vizuālo valodu un stratēģisku komunikāciju.

SATURA RĀDĪTĀJS

Šajā lekcijā uzzināsi.

  • Par ko padomāt, kad domā par zīmolu.

  • Īstais iemesls, kāpēc tavu produktu pērk.

  • Kāpēc tik svarīgs ir KĀPĒC.

  • Kā top un kāpēc vajadzīgs vērtības piedāvājums un manifests.

  • Kas ir tava mērķauditorija.

  • Zīmola vizuālā valoda.

  • Biežākās kļūdas, veidojot jaunu zīmolu.

  • Kā tev var noderēt Zīmola grāmata.

  • Zīmola komunikācijas pamata jautājumi.

Pamata zināšanas un koncepti, uz kuriem atsaucos, kad konsultēju zīmolus.

Sākt lekciju

    1. Lekcija par zīmola veidošanu

Par lekciju

  • lekcijas ilgums 1h 37
  • 50E

Tevi varētu interesēt

  • Cik ilgi man būs pieejama lekcija?

    Šī lekcija tev ir pieejama 30 dienas kopš tās iegādes brīža.

  • Vai varu saņemt rēķinu?

    Jā! Lai saņemtu rēķinu, raksti uz [email protected] .

  • Kas ir Diāna Ņikitina?

    Diāna Ņikitina ir zīmolvede un zīmolu stratēģe, kas konsultējot ik gadu vairāk nekā 100 dažādu izmēru uzņēmumus, aizvien vairāk pārliecinās, ka sakārtots zīmols ir pamats veiksmīgai zīmola komunikācijai.

    Diāna ir izstrādājusi vairākas metodes darbam ar zīmolu, kas ir piemērotas uzņēmējam jebkurā biznesa stadijā.

    Ikdienā sastopama: www.facebook.com/groups/sieviesukopstrade www.instagram.com/diananikitina.zimolvede/

Īpaši piemērota mazajiem un vidējiem biznesa zīmoliem.

Diāna Ņikitina, zīmolvede

Esmu zīmolvede, kas konsultē vairāk nekā 100 biznesa klientu dažādās attīstības stadijās ik gadu.
Esmu izveidojusi vairākas autortehnikas un meistarklases, piemēram, Zīmola spēle un Zīmola Refresh, kas palīdz zīmoliem nostiprināt savu tēlu.

Ikdienā radu saturu Instagram platformā un veidoju podkāstu "Bizness ir radošs".
Gūto pieredzi satura veidošanā piedāvāju apgūt arī tev šajā lekcijā.

Vairāk ideju sava zīmola attīstībai un komunikācijai meklē manā instagram profilā, spiežot uz sarkanās pogas.