Kā veidot savu zīmolu.
Zīmolvedes Diānas Ņikitinas lekcija.
Sapratīsi, kāpēc ir būtiski definēt zīmola strateģiju un kā to izdarīt.
Spēsi uzrakstīt vērtības piedāvājumu un zīmola manifestu.
Sapratīsi, kā definēt mērķauditoriju un kā tavu produktu redz klients.
Sapratīsi, kā atrast zīmola vizuālo valodu, kas strādā tavā labā.
Pastāstīšu un parādīšu ar piemēriem, kā top satura stratēģija.
Šajā lekcijā uzzināsi.
Par ko padomāt, kad domā par zīmolu.
Īstais iemesls, kāpēc tavu produktu pērk.
Kāpēc tik svarīgs ir KĀPĒC.
Kā top un kāpēc vajadzīgs vērtības piedāvājums un manifests.
Kas ir tava mērķauditorija.
Zīmola vizuālā valoda.
Biežākās kļūdas, veidojot jaunu zīmolu.
Kā tev var noderēt Zīmola grāmata.
Zīmola komunikācijas pamata jautājumi.
Lekcija par zīmola veidošanu
Šī lekcija tev ir pieejama 30 dienas kopš tās iegādes brīža.
Jā! Lai saņemtu rēķinu, raksti uz [email protected] .
Diāna Ņikitina ir zīmolvede un zīmolu stratēģe, kas konsultējot ik gadu vairāk nekā 100 dažādu izmēru uzņēmumus, aizvien vairāk pārliecinās, ka sakārtots zīmols ir pamats veiksmīgai zīmola komunikācijai.
Diāna ir izstrādājusi vairākas metodes darbam ar zīmolu, kas ir piemērotas uzņēmējam jebkurā biznesa stadijā.
Ikdienā sastopama:
www.facebook.com/groups/sieviesukopstrade
www.instagram.com/diananikitina.zimolvede/
Kurss, kas palīdzēs tev saviem spēkiem izveidot autentisku zīmolu, kas balstās stratēģiskā pieejā. Padarot ikdienas darbu ar zīmolu loģisku un ērtu. Rezultātā izveidosi zīmola grāmatu!
Pārbaudītas idejas un padomi ātrākai un efektīvākai satura veidošanai Instagram platformā. Radi interesantu un vērtīgu saturu, kas noved pie atkārtotiem pirkumiem.