Zīmoli, kas jau ir izgājuši spēli:

Kāpēc sākt ar Zīmola spēli?

Es ļoti bieži dzirdu, ka zīmola logo sāk veidot pirms ir skaidra zīmola vīzija, vai izveidotais logo un grafiskā identitāte nesaskan ar sajūtu par zīmolu.
Tu ietaupīsi sev laiku un naudu, ja zīmolu sāksi no stratēģijas, kas tev ļaus definēt arī to, kā zīmolam jāizskatās un varēsi dot precīzu uzdevumu dizainerim.

Ja nav definēta stratēģija un vīzija, arī zīmola komunikācija nevar būt mērķtiecīga, tu gluži vienkārši nebūsi definējusi to, par ko zīmols runā, par ko iestājas, kā sarunājas ar savu klientu. Šis kurss tev palīdzēs saprast, kā veiksmīgāk veidot komunikāciju.

Autentiski zīmoli kļūst par iemīļotiem zīmoliem

Esmu uzklausījusi ne vienu vien pieredzi, kad klients pasūta sava zīmola izstrādi, samaksā par to lielu naudu, bet saņem kaut ko, kas neatbilst būtībai vai gluži vienkārši nezina, ko ar to iesākt un kā ar to strādāt.

Konsultējot zīmolvedībā vairāk nekā simts klientu gadā, esmu secinājusi, ka daudzi ir apjukuši šajā procesā un nemaz nezina, kādu ceļu iet, lai izveidotu savu zīmolu.

Tāpēc mana pieeja ir ļaut tev pašai iziet šim procesam cauri, lai tu izprastu ikvienu soli, tajā orientētos un tev būtu viegli strādāt ar savu zīmolu.

Tava zīmola sākums esi tu!

Tev jau šobrīd ir daudz vairāk atbilžu par savu zīmolu, nekā tev varētu šķist.

Šajā kursā es tev palīdzēšu loģiski un operatīvi izveidot zīmolu, kas tev patīk, uzdodot īstos jautājumus un piedāvājot pārbaudītus zīmolvedības konceptus.

Tas būs zīmols, par kuru tu būsi pārliecināta. Tas būs autentisks un vairāk patiks arī taviem klientiem.

Kāpēc piedalīties Zīmola spēlē?

  • Izveidosi stratēģiju un zīmola grāmatu autentiskam zīmolam

  • Tavs zīmols kļūs redzams un pieprasīts

  • Sāksi pelnīt vairāk

Vai "Zīmola spēle" ir spēle?

"Zīmola spēle" ir mācību kurss, kas ļauj saviem spēkiem izveidot zīmolu.

Kursā ir ietverts rotaļāšanās elements, jo ar "Zīmola spēli" tu piemēri zīmola versijas līdz nonāc līdz tai, ar kuru doties tālāk.

Zīmola vizuālā daļa visdrīzāk laika gaitā mainīsies un ar to ir vērts paspēlēties.

Zīmola vērtību un vīzijas daļa ar tevi paliks uz ilgu, tā ir pamats visam, ko būvēsi tālāk, tai skaitā veiksmīgai komunikācijai, tāpēc to tik svarīgi definēt. Un to "Zīmola spēle" tev palīdzēs izdarīt.

Zīmola spēle ir pieci secīgi un speciāli kalibrēti uzdevumi, lai tu piecās dienās izveidotu zīmolu, kas der tev. Piecas dienas pēc kartas tu saņemsi video ar ievadu tēmā un uzdevumu, noslēgumā izveidosi sava zīmola grāmatu.

Zīmola spēle ir nokalibrēta tik precīzi, lai tu saviem spēkiem nonāktu pie sava ideālā zīmola.

Soli pa solim es tevi izvedīšu cauri zīmola veidošanas procesam:

  • izstrādāsi visaptverošu redzējumu par savu zīmolu un tā stratēģiju;

  • definēsi zīmola vērtības piedāvājumu;

  • atradīsi kopīgu valodu ar savu ideālo klientu;

  • iegūsi skaidrību par sava zīmola vizuālo valodu un definēsi tēlu;

  • taps zīmola stāsts;

  • nodefinēsi zīmola komunikācijas tēmas, lai saprastu, kā tavs zīmols sarunājas;

  • radīsi zīmola grāmatu – tava zīmola vērtīgāko darba instrumentu;

  • saņemsi piekļuvi BONUSA LEKCIJĀM, lai vari attīstīt zimolu vēl tālāk.

Zīmola grāmata, kas tapusi kursa laikā:

Albumu feja (@albumufeja)

Zīmola spēles dalībnieces saka tā:

  • Lāsma Poļikeviča (@lasma_polikevica_coach)

    Es noteikti saņēmu daudz vairāk, kā biju gaidījusi un varētu iedomāties!
    Man ļoti patika spēles struktūra, katru dienu viena tēma, un pats labākais, ka beigās varēju izveidot sava zīmola kopskatu – brandbook.

  • Anete Ozoliņa
    (@paradimodi)

    Beidzot sakārtoju savas domas un ieraudzīju tās vienotā kopumā – zīmola grāmatā.
    Vieglāk orientēties un strādāt, kad viss ir izdomāts un vienuviet. Ļoti loģiski un secīgi.

  • Baiba Mālniece
    (@mammaskaste)

    Es, protams, varētu papildināt ar epitetiem un skaistiem salīdzinājumiem, bet vienā teikumā un no sirds – "Tie ir mani visvērtīgāk ieguldītie eiro!"

Šajā kursā tu iegūsi zināšanas un metodes, lai radītu zīmolu, kas ir patiess, ērti lietojams un saprotams.

Autentiskums ir zīmola vērtība.

Zīmols veidojas caur sava īpašnieka acīm un līdz ar to ir spēcīgāks arī tiem, kas to redz no malas - taviem klientiem.

Skaidrība par to, ko un kam piedāvā, kā izskatās un kā sarunājas tavs zīmols, tev palīdzēs fokusētāk turpināt sava biznesa attīstību, mērķtiecīgāk uzrunājot tieši tavus maksātspējīgos klientus.

Kursa programma:

    1. #1 Laipni lūgta savā personīgajā zīmola spēlē

    2. // Lekcija "Zīmols, kas strādā tavā labā"

    3. #2 Mazais lielais jautājums pirms ķeramies pie zīmola

    4. // Radikāla jeb autentiska pašizpausme zīmolā

    5. #3 Sajūtu kolāža - tava zīmola simboli

    1. #4 Zīmola vērtības

    2. #5 Mērķauditorija

    3. // Lekcija // Kā definēt savu mērķauditoriju

    4. #6 Tava zīmola vērtības piedāvājums

    5. // Definēt savu piedāvājumu caur problēmu, ko risini.

    1. #7 Tava zīmola vizuālā identitāte

    1. #8 Zīmola komunikācija

    2. // Zīmola manifests

    3. // Tipiskākās kļūdas zīmola veidošanā, aizsardzībā un komunikācijā.

    1. #9 Zīmola grāmata

    2. #9.1 Zīmola grāmatas izveidošana

    3. // No Pinterest līdz Canva - kā izveidot baudāmu dizainu saviem spēkiem

    4. #10 Happy end

    1. // 13 jaunā uzņēmēja slazdi // vebināra ieraksts

Īsumā par kursu

  • 11 video lekcijas sadalītas piecos darba blokos
  • 120.00
  • Zīmola grāmatas sagatave

Vēstules, ko saņemu no dalībniecēm:

Vēl domā? Mana 15 dienu naudas atgriešanas garantija tev:

Zīmola spēle ir praktiska metode, kurai sekojot, tu patiesi vari sasniegt lielisku rezultātu. Esmu to redzējusi vadot spēli klātienē jau vairāk nekā 100 zīmoliem un esmu pilnīgi droša, ka šis strādās arī tev.

Lai tu justos drošāk sākt, es dodu 15 dienu naudas atgriešanas garantiju. Ja kursa laikā nebūsi tikusi pie rezultāta, saņemsi atpakaļ savu ieguldījumu.

Tu varētu gribēt zināt:

  • Kādā veidā notiks šis kurss?

    Kurss ir veidots pēc klātienes spēles principa, tu saņemsi pieeju pieciem tematiskajiem blokiem piecas secīgas dienas pēc kārtas.
    Ņem vērā, ka kurss neatveras uzreiz. Ja vēlies kursu iziet vienā dienā (ko nerekomendēju), iegādājies spēli piecas dienas pirms tu ķeries pie darba. Tādā gadījumā visi video būs jau aktivizēti.

  • Cik ilgi man būs pieejams šis kurss?

    Pieeja šim kursam tev būs 4 mēnešus no kursa iegādes brīža. Tomēr mans aicinājums tev ir sekot impulsam un šo kursu iziet pēc iespējas ātrāk, ķerot iedvesmu un momentum. Lekcijas varēsi noskatīties neierobežotu skaitu reižu šī laika posma ietvaros.

    Mēnesi pēc termiņa beigām tu vari piekļuvi pagarināt izdevīgāk – 30% no cenas. Pēc mēneša kurss ir jāiegādājas no jauna. Raksti uz [email protected], lai pagarinātu piekļuvi.

  • Vai es saņemšu komentārus no Diānas?

    Kurss ir veidots tā, lai tu pati saviem spēkiem varētu tikt galā ar visiem uzdevumiem.

    Saprotu, ka bieži vien ir vajadzīgs skats no malas, tāpēc, ja jūti sevī impulsu, piesakies individuālai konsultācijai ar mani kontaktu formā lapas apakšā.

  • Vai es varu spēlēt Zīmola spēli, ja mana ideja ir vēl pavisam svaiga?

    Jā! Zīmola spēle palīdzēs tev saprast atbildes un svarīgākajiem zīmola jautājumiem, kas palīdzēs arī uzņēmuma stratēģijai.

  • Vai Zīmola spēle būs man piemērota, ja man jau ir esošs zīmols?

    Jā. Zīmola spēles ir piemērota arī jau esošam zīmolam.

    Tev būs iespēja ieraudzīt esošo jaunā gaismā, mainīt vai pielāgot to. Zīmola spēlē es uzdodu jautājumus, uz kuriem, iespējams, tu neesi atbildējusi nekad vai esi atbildējusi jau pārāk sen.

    Ja jūties droši ar sava zīmola stratēģiju, bet kaut kas pietrūkst, ļoti iespējams, ka šobrīd piemērotāks tev ir cits mans kurss - Zīmola Refresh.

  • Vai ir nepieciešamas priekšzināšanas, lai izietu šo kursu?

    Kursa laikā tev tiks nodrošināta visa informācija, kas nepieciešama, lai veiktu uzdevumus. Šīs zināšanas noderēs tavā turpmākajā darbā ar zīmolu.

    Ja tev rodas tehniskas dabas jautājumi, droši raksti uz [email protected] un palīdzēšu tev ASAP tikt ar šo problēmu galā.

  • Kas ir Diāna Ņikitina?

    Diāna Ņikitina ir zīmolvede un zīmolu stratēģe, kas konsultējot ik gadu vairāk nekā 100 dažādu izmēru uzņēmumus, aizvien vairāk pārliecinās, ka sakārtots zīmols ir pamats veiksmīgai zīmola komunikācijai.

    Diāna ir izstrādājusi vairākas metodes darbam ar zīmolu, kas ir piemērotas uzņēmējam jebkurā biznesa stadijā.

  • Kā rīkoties, ja vēlos maksāt kā juridiska persona?

    Tev ir divas iespējas.

    Ja vēlies sākt uzreiz, noformē pasūtījumu, maksājot ar maksājuma karti, un tad sūti man uz [email protected] savus rekvizītus.

    Ja vari ar kursa sākumu uzgaidīt, sūti man uz [email protected] savus rekvizītus, lai varu sagatavot rēķinu un iedot tev pieeju kursam pēc rēķina apmaksas.

  • Neatradi atbildi uz savu jautājumu šajā lapā?

    Par neskaidrībām un jautājumiem droši raksti ziņu uz [email protected] .