🔴 Iegādājoties Zīmola spēli ar gada piekļuvi:

● Pieci precīzi kalibrēti Zīmola spēles uzdevumu bloki, lai tu 5 dienās izveidotu zīmolu, kas ir gatavs pārliecinošam startam.
Canva veidne zīmola grāmatas izveidošanai.
● Bonusā Zīmola Refresh – astoņi uzdevumi, kuri palīdzēs tavu zīmolu pacelt nākamajā līmenī. Piekļuve atvērsies pēc 6 mēnešiem.

Bonusā noderīgas lekcijas:
● Praktiska lekcija par zīmola izveidi saviem spēkiem.
● Kā definēt savu mērķauditoriju.
● No arhetipa līdz dizainam.
● Zīmols, kas strādā tavā labā.
● 13 jaunā uzņēmēja slazdi – kļūdas, ko pieļauj teju visi uzņēmēji.
● Pamācība, kā lietot Canva.

Kāpēc sava zīmola izveidi sākt ar Zīmola spēli?

Tu ietaupīsi savu laiku un naudu, ja zīmolu sāksi veidot atbildot uz stratēģiskiem jautājumiem, kas tev ļaus definēt,
• kā tu savu zīmolu redzi nākotnē,
• kas ir tava auditorija un piedāvājums,
• kā zīmolam jāizskatās un
• kā tavs zīmols komunicē.

Tikai pec tam tu vari ķerties pie zīmola vizuālā tēla - logo un dizaina, kā arī mērķtiecīgi veidot ilgtermiņa komunikāciju, kas kalpo taviem biznesa mērķiem un trāpa precīzi tavas auditorijas interesēs.

Zīmoli, kas jau ir izgājuši spēli:

Ļauj zīmolam strādāt tavā labā!

Šajā kursā tu loģiski un operatīvi izveidosi zīmolu, kas tev patīk, atbildot uz būtiskiem pamata jautājumiem, kas balstās pārbaudītos zīmolvedības konceptos.

Izveido zīmolu, par kuru jūties pārliecinoši. Tas būs autentisks un uzrunās tavu ideālo klientu.

Autentiski zīmoli kļūst par iemīļotiem zīmoliem

Esmu uzklausījusi ne vienu vien pieredzi, kad klients pasūta sava zīmola izstrādi, samaksā par to lielu naudu, bet saņem kaut ko, kas neatbilst būtībai vai gluži vienkārši nezina, ko ar to iesākt un kā ar to strādāt.

Konsultējot zīmolvedībā vairāk nekā simts klientu gadā, esmu secinājusi, ka daudzi ir apjukuši šajā procesā un nemaz nezina, kādu ceļu iet, lai izveidotu savu zīmolu.

Tāpēc mana pieeja ir ļaut tev pašai iziet šim procesam cauri, lai tu izprastu ikvienu soli, tajā orientētos un tev būtu viegli strādāt ar savu zīmolu.

🔴 Dāvanā saņem Zīmola Refresh

Pēc 6 mēnešiem tev atvērsies pieeja Zīmola Refresh – vēl astoņiem uzdevumiem, kuri palīdzēs tavu zīmolu pacelt nākamajā līmenī, veidojot to vēl drosmīgāku un autentiskāku.

Kāpēc piedalīties Zīmola spēlē?

  • Izveidosi stratēģiju un zīmola grāmatu autentiskam zīmolam

  • Tavs zīmols kļūs redzams un pieprasīts

  • Sāksi pelnīt vairāk

Vai "Zīmola spēle" ir spēle?

"Zīmola spēle" ir mācību kurss, kas ļauj saviem spēkiem izveidot zīmolu.

Kursā ir ietverts rotaļāšanās elements, jo ar "Zīmola spēli" tu piemēri zīmola versijas līdz nonāc līdz tai, ar kuru doties tālāk.

Zīmola vizuālā daļa visdrīzāk laika gaitā mainīsies un ar to ir vērts paspēlēties.

Zīmola vērtību un vīzijas daļa ar tevi paliks uz ilgu, tā ir pamats visam, ko būvēsi tālāk, tai skaitā veiksmīgai komunikācijai, tāpēc to tik svarīgi definēt. Un to "Zīmola spēle" tev palīdzēs izdarīt.

Zīmola spēle ir pieci secīgi un speciāli kalibrēti uzdevumi, lai tu piecās dienās izveidotu zīmolu, kas der tev. Piecas dienas pēc kartas tu saņemsi video ar ievadu tēmā un uzdevumu, noslēgumā izveidosi sava zīmola grāmatu.

Zīmola spēle ir nokalibrēta tik precīzi, lai tu saviem spēkiem nonāktu pie sava ideālā zīmola.

Soli pa solim es tevi izvedīšu cauri zīmola veidošanas procesam:

  • izstrādāsi visaptverošu redzējumu par savu zīmolu un tā stratēģiju;

  • definēsi zīmola vērtības piedāvājumu;

  • atradīsi kopīgu valodu ar savu ideālo klientu;

  • iegūsi skaidrību par sava zīmola vizuālo valodu un definēsi tēlu;

  • taps zīmola stāsts;

  • nodefinēsi zīmola komunikācijas tēmas, lai saprastu, kā tavs zīmols sarunājas;

  • radīsi zīmola grāmatu – tava zīmola vērtīgāko darba instrumentu;

  • saņemsi piekļuvi BONUSA LEKCIJĀM, lai vari attīstīt zimolu vēl tālāk.

Zīmola grāmata, kas tapusi spēles laikā:

Albumu feja (@albumufeja)

Zīmola spēles dalībnieces saka tā:

  • Lāsma Poļikeviča (@lasma_polikevica_coach)

    Es noteikti saņēmu daudz vairāk, kā biju gaidījusi un varētu iedomāties!
    Man ļoti patika spēles struktūra, katru dienu viena tēma, un pats labākais, ka beigās varēju izveidot sava zīmola kopskatu – brandbook.

  • Anete Ozoliņa
    (@paradimodi)

    Beidzot sakārtoju savas domas un ieraudzīju tās vienotā kopumā – zīmola grāmatā.
    Vieglāk orientēties un strādāt, kad viss ir izdomāts un vienuviet. Ļoti loģiski un secīgi.

  • Baiba Mālniece
    (@mammaskaste)

    Es, protams, varētu papildināt ar epitetiem un skaistiem salīdzinājumiem, bet vienā teikumā un no sirds – "Tie ir mani visvērtīgāk ieguldītie eiro!"

Šajā kursā tu iegūsi zināšanas un metodes, lai radītu zīmolu, kas ir patiess, ērti lietojams un saprotams.

Autentiskums ir zīmola vērtība.

Zīmols veidojas caur sava īpašnieka acīm un līdz ar to ir spēcīgāks arī tiem, kas to redz no malas - taviem klientiem.

Skaidrība par to, ko un kam piedāvā, kā izskatās un kā sarunājas tavs zīmols, tev palīdzēs fokusētāk turpināt sava biznesa attīstību, mērķtiecīgāk uzrunājot tieši tavus maksātspējīgos klientus.

Kursa programma:

    1. #1 Laipni lūgta savā personīgajā zīmola spēlē

    2. // Lekcija "Zīmols, kas strādā tavā labā"

    3. #2 Mazais lielais jautājums pirms ķeramies pie zīmola

    4. // Radikāla jeb autentiska pašizpausme zīmolā

    5. #3 Sajūtu kolāža - tava zīmola simboli

    1. #4 Zīmola vērtības

    2. #5 Mērķauditorija

    3. // Lekcija // Kā definēt savu mērķauditoriju

    4. #6 Tava zīmola vērtības piedāvājums

    5. // Definēt savu piedāvājumu caur problēmu, ko risini.

    1. #7 Tava zīmola vizuālā identitāte

    2. // No arhetipa līdz dizainam

    1. #8 Zīmola komunikācija

    2. // Zīmola manifests

    3. // Tipiskākās kļūdas zīmola veidošanā, aizsardzībā un komunikācijā.

    1. #9 Zīmola grāmata

    2. #9.1 Zīmola grāmatas izveidošana

    3. // No Pinterest līdz Canva - kā izveidot baudāmu dizainu saviem spēkiem

    4. #10 Happy end

    1. Ievads

      BEZMAKSAS PRIEKŠSKATĪJUMS
    2. #1 Zīmola pēcgarša

    3. #2 Zīmola personība

    4. #3 Iedvesma

    5. #4 Krāsas un noskaņas

    6. #5 Pretmeti

    7. #6 Būt neērtai

    8. #7 Simbolu valoda

    9. #8 Zīmola moodboard / noslēgums

Īsumā par kursu

  • 11 video lekcijas sadalītas piecos darba blokos
  • 120.00
  • Zīmola grāmatas veidne

Vēstules, ko saņēmu no Zīmola spēles dalībniecēm:

Vēl domā?

Izpēti 15 dienu naudas atgriešanas garantiju!

Zīmola spēle ir praktiska metode, kurai sekojot, tu patiesi vari sasniegt lielisku rezultātu. Esmu to redzējusi vadot spēli klātienē jau vairāk nekā 100 zīmoliem un esmu pilnīgi droša, ka šis strādās arī tev.

Lai tu justos drošāk sākt, es dodu 15 dienu naudas atgriešanas garantiju. Ja kursa laikā nebūsi tikusi pie rezultāta, saņemsi atpakaļ savu ieguldījumu.

Tu varētu gribēt zināt:

  • Kādā veidā notiks šis kurss?

    Kurss ir veidots pēc klātienes spēles principa, tu saņemsi pieeju pieciem tematiskajiem blokiem piecas secīgas dienas pēc kārtas.
    Ņem vērā, ka kurss neatveras uzreiz. Ja vēlies kursu iziet vienā dienā (ko nerekomendēju), iegādājies spēli piecas dienas pirms tu ķeries pie darba. Tādā gadījumā visi video būs jau aktivizēti.

  • Cik ilgi man būs pieejams šis kurss?

    Pieeja šim kursam tev būs 12 mēnešus no kursa iegādes brīža. Tomēr mans aicinājums tev ir sekot impulsam un šo kursu iziet pēc iespējas ātrāk, ķerot iedvesmu un momentum. Lekcijas varēsi noskatīties neierobežotu skaitu reižu šī laika posma ietvaros.

    Mēnesi pēc termiņa beigām tu vari piekļuvi pagarināt izdevīgāk – 30% no cenas. Pēc mēneša kurss ir jāiegādājas no jauna. Raksti uz [email protected], lai pagarinātu piekļuvi.

  • Vai es saņemšu komentārus no Diānas?

    Kurss ir veidots tā, lai tu pati saviem spēkiem varētu tikt galā ar visiem uzdevumiem.

    Saprotu, ka bieži vien ir vajadzīgs skats no malas, tāpēc, ja jūti sevī impulsu, piesakies individuālai konsultācijai ar mani kontaktu formā lapas apakšā.

  • Vai es varu spēlēt Zīmola spēli, ja mana ideja ir vēl pavisam svaiga?

    Jā! Zīmola spēle palīdzēs tev saprast atbildes un svarīgākajiem zīmola jautājumiem, kas palīdzēs arī uzņēmuma stratēģijai.

  • Vai Zīmola spēle būs man piemērota, ja man jau ir esošs zīmols?

    Jā. Zīmola spēles ir piemērota arī jau esošam zīmolam.

    Tev būs iespēja ieraudzīt esošo jaunā gaismā, mainīt vai pielāgot to. Zīmola spēlē es uzdodu jautājumus, uz kuriem, iespējams, tu neesi atbildējusi nekad vai esi atbildējusi jau pārāk sen.

    Ja jūties droši ar sava zīmola stratēģiju, bet kaut kas pietrūkst, ļoti iespējams, ka šobrīd piemērotāks tev ir cits mans kurss - Zīmola Refresh.

  • Vai ir nepieciešamas priekšzināšanas, lai izietu šo kursu?

    Kursa laikā tev tiks nodrošināta visa informācija, kas nepieciešama, lai veiktu uzdevumus. Šīs zināšanas noderēs tavā turpmākajā darbā ar zīmolu.

    Ja tev rodas tehniskas dabas jautājumi, droši raksti uz [email protected] un palīdzēšu tev ASAP tikt ar šo problēmu galā.

  • Kas ir Diāna Ņikitina?

    Diāna Ņikitina ir zīmolvede un zīmolu stratēģe, kas konsultējot ik gadu vairāk nekā 100 dažādu izmēru uzņēmumus, aizvien vairāk pārliecinās, ka sakārtots zīmols ir pamats veiksmīgai zīmola komunikācijai.

    Diāna ir izstrādājusi vairākas metodes darbam ar zīmolu, kas ir piemērotas uzņēmējam jebkurā biznesa stadijā.

  • Kā rīkoties, ja vēlos maksāt kā juridiska persona?

    Tev ir divas iespējas.

    Ja vēlies sākt uzreiz, noformē pasūtījumu, maksājot ar maksājuma karti, un tad sūti man uz [email protected] savus rekvizītus.

    Ja vari ar kursa sākumu uzgaidīt, sūti man uz [email protected] savus rekvizītus, lai varu sagatavot rēķinu un iedot tev pieeju kursam pēc rēķina apmaksas.

  • Neatradi atbildi uz savu jautājumu šajā lapā?

    Par neskaidrībām un jautājumiem droši raksti ziņu uz [email protected] .