Kas ir zīmols un kāpēc par to domāt?

Zīmols ir tava biznesa tēls, kas spēj nodot vēstījumu, veidot lojālas attiecības ar klientu un palīdz pārdot bez tavas personīgas iesaistes.

Prasmīgi izveidots zīmols palīdz tava biznesa attīstībai.

Zīmols palīdz veidot lojālas attiecības ar tavu ideālo klientu un
veicina atkārtotus pirkumus.

Kas tev jāzina

  • Lekcija ir pieejama
    bez maksas

  • Pieeja lekcijai ir
    30 dienas

  • Jaudīgs sākums vai turpinājums tavam zīmolam sākas šeit

  • Kam tā ir domāta?

    Noderēs gan pakalpojumu sniedzējiem, gan fizisku produktu ražotājiem. Vislabāk derēs solo uzņēmējiem un mazajiem uzņēmumiem, bet arī lielāki uzņēmumi saklausīs sev vērtīgas atziņas.

  • Vai nepieciešamas priekšzināšanas?

    Nē. Lekcija būs praktiska, saprotamā valodā un ar piemēriem, lai katrs spētu saprast, kā uzzināto likt lietā uzreiz.

  • Ko uzzināsi?

    Uzzināsi trīs zīmola sastāvdaļas – stratēģija, vizuālā valoda un komunikācija.

Lekciju vada Diāna Ņikitina

Zīmolvede un zīmolu stratēģe

Diāna Ņikitina ir zīmolvede un zīmolu stratēģe, kas specializējas darbā ar solo, mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Palīdz veidot autentiskus zīmolus un saredz nebeidzamas komunikācijas iespējas tavam biznesam.

Ir lektore, mentore, uzņēmēja, sieva, trīs meitu mamma. Izveidojusi vairākas autorprogrammas zīmola apmācībām. Uzstājas ar stand-up par biznesu.

Galvenokārt komunicē Instagram, tāpēc to vislabāk māk izstāstīt arī citiem. Vada podkāstu "Bizness ir radošs" un izveidojusi Sieviešu virtuālo kopstrādes telpu ar vairāk nekā 7000 biedru.

Runā par drosmīgu zīmolu. Brīvi, atklāti un ar humoru komunicē par savu biznesa procesu un pieredzi, lai caur to celtu arī kopējo izpratni un latiņu par to, kā veidot zīmolu.