Kā izstāstīt stāstu, kas palīdz pārdot?

Praktiska lekcija un gatava stāsta veidošanas formula.

Šobrīd kaut kas nenotiek, kā tu vēlētos

Vai arī zini, ka varētu vēl labāk

Ja šobrīd reklāmas budžets nav tavs sabiedrotais un tava plānotā attīstība ir organic, rodas loģiski jautājumi.

  • Vai man ir par maz sekotāju?
  • Vai es netieku līdzi algoritmiem?
  • Es nemāku īsto reel deju?
  • Ko es nesaprotu?


MANĀ PIEREDZĒ

Visbiežākais, ko redzu, ir nespēja izstāstīt savu piedāvājumu un izmantot Instagram story sadaļu, lai klientu aizvestu līdz pirkumam.

Dažkārt tās ir pavisam vienkāršas lietas:

  • pārāk liels fokuss uz sevi, nevis pircēja ieguvumu;
  • nav saprotams aicinājums;
  • lai notiktu pirkums, ir jāveic pārāk daudz lieku darbību; 
  • nav motivācijas izdarīt pirkumu, nav skaidra vērtība. 


Tu esi īstajā vietā, lai uzzinātu, kā savu laiku Instagram pavadītu ar rezultātu, un turpmāk pārdošana tev būtu aizraujoša spēle, stāstot stāstus, kurus tavs klients vēlas dzirdēt.

Noklausies vienu ieteikumu bez maksas, kā pārdot ar stāstu.

klikšķini šeit

Tūlītēja atgriezeniskā saite no klienta uzreiz pēc tam, kad lekcijā gūtās zināšanas liktas lietā.

Noklausoties šo lekciju, tu

uzzināsi, kā izmantot Instagram story sadaļu pārdošanas veicināšanai.

  • Piemēri, kā nedarīt stāstu sadaļā, lai tas nebūtu lieki tērēts laiks.

  • Piemēri, kādus stāsta veidošanas principus izmantot, lai sekotāji paliktu ar tevi online.

  • Kā veidot interesantu un iesaistošu stāstu.

  • Kā palielināt sekotāju iesaisti taviem stāstiem un noturētu uzmanību.

  • Kā izdarīt tā, lai pērk. Ar prieku.

Know how un precīzs stāsta veidošanas algoritms, kā pati ikdienā izmantoju Instagram story sadaļu ar panākumiem, lai tirgotu produktus no 50E līdz 750E. Neizmantojot maksas reklāmas.

BONUSA MATERIĀLS

Darba lapas ar stāsta veidošanas algoritmu.

Sāc lekciju

    1. Darba lapas ar piemēriem un bez

    2. Stāsta veidošanas darba lapas // Pdf fails

    3. Lekcijas ieraksts "Pārdot ar (IG) stāstu"

About this course

  • €97,00
  • 1 stundu video satura

Tevi varētu interesēt

  • Cik ilgi man būs pieejama meistarklase?

    Meistarklase būs pieejama bez laika ierobežojumiem.

  • Vai varu saņemt rēķinu?

    Jā! Lai saņemtu rēķinu, raksti uz [email protected]!

  • Kas ir Diāna Ņikitina?

    Diāna Ņikitina ir zīmolvede un zīmolu stratēģe, kas konsultējot ik gadu vairāk nekā 100 dažādu izmēru uzņēmumus, aizvien vairāk pārliecinās, ka sakārtots zīmols ir pamats veiksmīgai zīmola komunikācijai.

    Diāna ir izstrādājusi vairākas metodes darbam ar zīmolu, kas ir piemērotas uzņēmējam jebkurā biznesa stadijā.

    Ikdienā sastopama: www.facebook.com/groups/sieviesukopstrade www.instagram.com/diananikitina.zimolvede/

Diāna Ņikitina, zīmolvede

Esmu zīmolvede, kas konsultē vairāk nekā 100 biznesa klientu dažādās attīstības stadijās ik gadu. Organizēju pieredzes apmaiņas un tīklošanās pasākumu "Zīmolu meet-up".

Esmu izveidojusi vairākas autortehnikas un meistarklases, piemēram, Zīmola spēle un Zīmola Refresh, kas palīdz zīmoliem nostiprināt savu tēlu.

Ikdienā radu saturu Instagram platformā un veidoju podkāstu "Bizness ir radošs".
Gūto pieredzi satura veidošanā piedāvāju apgūt arī tev šajā meistarklasē.

Vairāk ideju sava zīmola attīstībai un komunikācijai meklē manā instagram profilā, spiežot uz sarkanās pogas.

Vēlies uzzināt, kā stāstīt stāstus, kas noved pie pirkumiem?