Kā izstāstīt stāstu, kas palīdz pārdot?
Praktiska lekcija un gatava stāsta veidošanas formula.
Praktiska lekcija un gatava stāsta veidošanas formula.
Šobrīd kaut kas nenotiek, kā tu vēlētos.
Vai arī zini, ka varētu vēl labāk.
Ja šobrīd reklāmas budžets nav tavs sabiedrotais un tava plānotā attīstība ir organic, rodas loģiski jautājumi.
MANĀ PIEREDZĒ
Visbiežākais, ko redzu, ir nespēja izstāstīt savu piedāvājumu un izmantot Instagram story sadaļu, lai klientu aizvestu līdz pirkumam.
Dažkārt tās ir pavisam vienkāršas lietas:
Tu esi īstajā vietā, lai uzzinātu, kā savu laiku Instagram pavadītu ar rezultātu, un turpmāk pārdošana tev būtu aizraujoša spēle, stāstot stāstus, kurus tavs klients vēlas dzirdēt.
Tūlītēja atgriezeniskā saite no klienta uzreiz pēc tam, kad lekcijā gūtās zināšanas liktas lietā.
uzzināsi, kā izmantot Instagram story sadaļu pārdošanas veicināšanai.
Piemēri, kā nedarīt stāstu sadaļā, lai tas nebūtu lieki tērēts laiks.
Piemēri, kādus stāsta veidošanas principus izmantot, lai sekotāji paliktu ar tevi online.
Kā veidot interesantu un iesaistošu stāstu.
Kā palielināt sekotāju iesaisti taviem stāstiem un noturētu uzmanību.
Kā izdarīt tā, lai pērk. Ar prieku.
Darba lapas ar stāsta veidošanas algoritmu.
Darba lapas ar piemēriem un bez
Stāsta veidošanas darba lapas // Pdf fails
Lekcijas ieraksts "Pārdot ar (IG) stāstu"
Meistarklase būs pieejama bez laika ierobežojumiem.
Jā! Lai saņemtu rēķinu, raksti uz [email protected]!
Diāna Ņikitina ir zīmolvede un zīmolu stratēģe, kas konsultējot ik gadu vairāk nekā 100 dažādu izmēru uzņēmumus, aizvien vairāk pārliecinās, ka sakārtots zīmols ir pamats veiksmīgai zīmola komunikācijai.
Diāna ir izstrādājusi vairākas metodes darbam ar zīmolu, kas ir piemērotas uzņēmējam jebkurā biznesa stadijā.
Ikdienā sastopama:
www.facebook.com/groups/sieviesukopstrade
www.instagram.com/diananikitina.zimolvede/
Vēlies uzzināt, kā stāstīt stāstus, kas noved pie pirkumiem?
Pārbaudītas idejas un padomi ātrākai un efektīvākai satura veidošanai Instagram platformā. Radi interesantu un vērtīgu saturu, kas noved pie atkārtotiem pirkumiem.
Astoņu uzdevumu izaicinājums, kas palīdzēs esošu vai jaunu zīmolu pacelt nākamajā līmenī, veidojot to drosmīgāku un autentiskāku.