Zīmolam nav izdevīgi būt nepamanāmam un remdenam.




Savām sekotājām Instagram reiz jautāju par viņu zīmola dizainu. 73% no visām man atbildēja, ka vēl ir ceļā uz sava zīmola grafiskā tēla atrašanu, un teju visas, 91% atbildēja, ka savu zīmolu vēlas veidot drosmīgāku.

Tu būsi pārsteigta!

Astoņi kodolīgi un īsi uzdevumi.
Izpilde prasīs 10-30min tava laika un
ļoti mērķtiecīgi aizvedīs pie rezultāta, kas tevi patīkami pārsteigs.

KO PAR REFRESH SAKA DALĪBNIEKI

  • Linda Skuja, tekstildizainere, @elevenhandmade

    Zīmola Refresh ir tieši tas, kas Tev vajadzīgs, kad pats sev (kārtējo reizi) esi apnicis, kad zīmolam nepieciešams jauns uzrāviens un svaiga elpa. Tas ir vienlaikus gan skats no malas, gan dziļi no iekšienes. Strādāt ar Diānu vienmēr ir interesanti un vērtīgi!

  • Sintija Mikanovska, Recepšu kolekcionārs, @recepsukolekcionars

    Pateicoties šim izaicinājumam es atgriezos pie savas īstās un autentiskās zīmola sajūtas, spēju kodolīgi nodefinēt, kas ir tie atslēgvārdi, kuri vienmēr balstīsies mana zīmola ceļā.

  • Laura Celmiņa, koučs, @lauracelmina_coach


    Paldies, Diāna! Šie, it kā mazie uzdevumi, brīnišķīgi sakustināja zemapziņas ūdeņus un ļāva uzpeldēt svarīgajām redzamībā, apzinātajā.

Kāpēc katram zīmolam ir jāiziet Zīmola Refresh reizi gadā?

⚫ Zīmols ir dzīvs organisms. Zīmola raksturs var mainīties laika gaitā. Ļauj tam augt autentiski.

⚫ Jo pašapzinīgāks kļūst tavs zīmols, jo vairāk tas vēlas sevi iznesīgi parādīt.

⚫ Drosmīgs un autentisks zīmols gūst vēl lielākus panākumus.

⚫ Tu vēl vairāk iepazīsti sevi kā zīmola īpašnieci.

Izejot Zīmola Refresh kursu, tu...

  • Definēsi, kādu patiesībā tu vēlies redzēt savu zīmolu, kas tev ļaus izpausties autentiskāk.

  • Saslēgsies vēl vairāk ar sava zīmola patieso potenciālu, kas tev ļaus būt pamanāmakai biznesa vidē un nopelnīt vairāk.

  • Tu iegūsi uzskatāmu vizuālu virzienu, kurā savu zīmolu attīstīt. Vairs nebūs katru reizi radot saturu jādomā, kā vizuāli noformēt savu zīmolu

Zīmola Refresh rezultāts

 


Gita Šildere, stiliste, pēc Zīmola Refresh definēja zīmola toņus un veica labojumus Instagram konta izskatā, kas vairāk atbilst zīmola un viņas personībai. 


Gita tieši šī kursa laikā saprata, ka viņai IR zīmols.


Zīmols kļuvis vizuāli izteiktāks, atpazīstams un pamanāms.




Kā tas notiks?

  • Tu saņemsi pa vienam uzdevumam nākamās 8 dienas kursa platformā.
  • Katrs uzdevums sastāv no vidēji 3 minūtes gara video.
  • Uzdevumu izpilde var aizņemt no 5 līdz 30 minūtēm katru dienu.
  • E-pastā saņemsi atgādinājumu par katru nākamo uzdevumu.
  • Norise ir Thinkific platformā. Tev noderēs Pinterest un Canva, bet citas tehniskās zināšanas nav nepieciešamas.


KAM ŠIS KURSS NODERĒS?

  • Ja vēlies sakārtot savu esošo zīmolu.

  • Ja vēlies radīt jaunu zīmolu uzreiz ar pārliecinošu vizuālo tēlu.

  • Ja intuitīvi jūti, ka ir vēl kas vairāk, kā savu zīmolu pacelt nākamajā līmenī.

Pēc Zīmola Refresh tu ne tikai vieglāk un pārliecinātāk veidosi sava zīmola vizuālo komunikāciju, izveidosi atpazīstamu un pamanāmu zīmolu, bet arī nostiprināsi zīmola vērtību savu ideālo klientu acīs.

Tev būs vieglāk parādīt savu zīmolu, izveidot un noturēt attiecības ar savu klientu un rezultātā arī nopelnīt vairāk, jo tavs zīmols būs redzams un pārliecinošs.

Kursa saturs

    1. #1 Zīmola pēcgarša

    2. #2 Zīmola personība

    3. #3 Iedvesma

    4. #4 Krāsas un noskaņas

    5. #5 Pretmeti

    6. #6 Būt neērtai

    7. #7 Simbolu valoda

    8. # 8 Zīmola moodboard / noslēgums

Par kursu īsumā

  • 8 secīgi uzdevumi izaicinājuma formā
  • 9 video + bonuss pēdējā video
  • 75.00

Pārliecinošs un atmiņā paliekošs zīmola tēls

Šie zīmoli jau ir piedzīvojuši savu Zīmola Refresh

Mana pieredze rāda, ka zīmola īpašnieks pats vislabāk zina, kurā virzienā doties, ja tiek iedotas loģiskas ceļa norādes. Šis kurss ir veidots tā, lai, liekot kopā atbildes uz manis uzdotajiem jautājumiem, tev izveidotos vienota zīmola virzības "lielā bilde". Lai tu lepotos ar savu zīmolu.

Tu varētu gribēt zināt

  • Vai Zīmola Refresh man ir šobrīd piemērotākais kurss?

    Ja tu vēlies uzlabot savu sniegumu sociālajos tīklos ar drosmīgāku un interesantāku zīmolu sev un savam klientam, tad jā. Tomēr, ja jūti, ka nav sakārtoti paši zīmola pamati, uz kā būvēt šo komunikāciju, iesaku sākt ar citu manu kursu - Zīmola spēli, kas ļaus tev sakārtot zīmola pamatus un stratēģiju.

  • Kādā veidā es varēšu iziet šo kursu?

    Šis kurss ir veidots kā secīgi astoņi uzdevumi. Katru dienu tu saņemsi pa vienam uzdevumam.

  • Cik ilgi man būs pieejams šis kurss?

    Kurss tev būs pieejams 3 mēnešus no iegādes brīža. Tomēr iesaku sekot impulsam un šo kursu iziet pēc iespējas ātrāk, lai noķertu iedvesmas vilni, kas tevi šobrīd pamudina šo kursu sākt.

    Mēnesi pēc termiņa beigām tu vari piekļuvi pagarināt izdevīgāk – 30% no cenas. Pēc mēneša kurss ir jāiegādājas no jauna. Raksti uz [email protected], lai pagarinātu piekļuvi.

  • Kā rīkoties, ja vēlos maksāt kā juridiska persona?

    Tev ir divas iespējas.

    Ja vēlies sākt uzreiz, noformē pasūtījumu, maksājot ar maksājuma karti un tad sūti man uz [email protected] juridiskos rekvizītus.

    Ja vari ar kursa sākumu uzgaidīt, sūti man uz [email protected] juridiskos rekvizītus, lai varu sagatavot rēķinu un iedot tev pieeju kursam pēc rēķina apmaksas.

  • Vai es saņemšu komentārus no Diānas?

    Online kurss ir veidots tā, lai tu to varētu iziet pati saviem spēkiem. Ja rodas tehniskas dabas jautājumi, lūdzu, raksti uz [email protected]. Bet, ja vēlies savu progresu pārrunāt ar Diānu, piesakies individuālai konsultācijai aizpildot kontaktu formu lapas apakšā. Tomēr, noskatoties pēdējo video un izpildot visus uzdevumus un nosacījumus, saņemsi mazu bonusu no manis personīgi.

  • Ko darīt, ja netieku galā tehniski ar kādu uzdevumu?

    Par tehniskas dabas jautājumiem droši sazinies, rakstot uz [email protected] .

  • Kas ir Diāna Ņikitina?

    Diāna Ņikitina ir zīmolvede un zīmolu stratēģe, kas konsultējot ik gadu vairāk nekā 100 dažādu izmēru uzņēmumus, aizvien vairāk pārliecinās, ka sakārtots zīmols ir pamats veiksmīgai zīmola komunikācijai.

    Diāna ir izstrādājusi vairākas metodes darbam ar zīmolu, kas ir piemērotas uzņēmējam jebkurā biznesa stadijā.

Šis kurss ir veidots ņemot par pamatu manu pieredzi konsultējot vairāk nekā 100 zīmolu katru gadu.

Lai šis kurss kalpo tev par jaudīgu pakāpienu sava zīmola turpmākā attīstībā.

Priecājos būt daļa no tava ceļa!


Diāna Ņikitina, tava zīmolvede

Mana garantija tev

Redzot sasniegtos rezultātus pēc kursa, es esmu pārliecināta, ka Zīmola Refresh laikā tu spersi būtisku soli tuvāk savam autentiskajam un drosmīgajam zīmolam.

Esmu tik droša, ka šis strādās arī tev, ka, ja tomēr tevi māc bažas, vai šis kurss tev ir piemērots, piedāvāju 15 dienu naudas atgriešanas garantiju. Ja tu šī kursa laikā objektīvi netiki pie rezultātiem sava zīmola pilnveidošanā, raksti man un es 100% atgriezīšu tavu ieguldīto naudu.